Mak Cakap, "kalau...."

Saturday, December 25, 2010

Time aku kecik, mak slalu cakap benda2 yang tak boleh diterima oleh otak aku nie...haha.. ye lah, walaupon benda tu memang tak logic, tapi lama gak aku percaya kat benda2 tuh..



mak cakap, "kalau belanja banyak2, nanti jadi tak pandai"
mak cakap benda nie kat aku time aku darjah 2 kot.. kecik lagi tu tapi ntah cam ne ak leh percaye lak.. kikiki..
ade bagus nyer aku percaya sebab tak de la boros.. menabung pon ak rajin time tuh..

mak cakap, "kalau makan nasi tumpah, nanti dapat anak banyak"
mak ai, benda yang paling seram pernah aku dengar time kecik.. ape lagi, aku ngan adek aku pon makan elok2 jangan kasi tumpah, kalau tumpah, cepat2 ak sorok kan.. dasyat2... 

mak cakap, "kalau kahwin sekarang, nanti bila dah habis study dok umah je"
hahaha.. nie pesanan mak aku bila dah besar.. sebab ramai yang dok umah je lepas kahwin.. keje ntah kemana, jage anak dan suami je la.. "kerja dulu baru kahwin".. hahaha.. 
baik lah mak.. Saya memang nak kerja dulu.. kekeke..

i love you mom!! 




You Might Also Like

0 comments

Recent Comments